Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Mannelijk

Mijn foto's - Profielfoto's

Foto 1 van 24   Terug naar album · Mijn Foto's

Klik op gezichten in de foto om ze te taggen.












Toegevoegd op 26 januari · Vind ik leukVind ik niet meer leuk ·
    • Karim Lessy goede mannelijke uitstraling Frans!
      27 januari om 14:21 · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
    • Frans Lopulalan Kan Giovanni van Bronckhorst nog wat van leren
      27 januari om 14:44 · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · 2 personenFrancis Lopulalan en Karim Lessy vinden dit leuk.
    • Ben Manusama hahahahaha
      4 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
    • Frans Lopulalan Men doet zo hysterisch over 'katong punja' Giovanni die goed tegen een bal kan trappen. In mijn jonge/horeca-jaren trapte ik wel eens tegen 2 (lees: twee) ballen tegelijk aan ... Maar ja, daar kwam geen cameraploeg op af ...
      8 minuten geleden · Vind ik leuk

Geen opmerkingen: